Grunnet COVID-19, Coronavirus, har Framsenteret iverksatt tiltak som påvirker de ansatte og besøkende på bygget.

Due to the COVID-19 coronavirus, the Fram Centre has implemented measures that affect the employees and visitors of the companies located within our building.

Gjelder t.o.m 15. juni

English translation further down

1.       Hovedinngangen er stengt, også mellom 08.00 og 16.00. Ansatte må derfor benytte seg av sitt eget adgangskort for å komme seg inn.

a.      I tidsrommet 08.00 – 16.00 er det en person fra serviceteamet tilstede på huset men ikke lokalisert i resepsjonen. Denne personen treffes kun på telefon 777 502 00 eller 77 68 88 80

2.       Ansatte som venter gjester til bygget, må de selv gå ned for å åpne døra. Vi ser helst at besøk til bygget holdes til det minimale.

3.       Resepsjonen er ikke betjent. Det betyr at i forbindelse med brannvern er institusjonene er selv ansvarlig for å notere seg hvem de har av gjester på huset.

4.       ISS vil levere posten kl. 8.00 som tidligere, og denne vil bli distribuert ut i posthylla som vanlig.  De vil også hente utgående post rundt kl. 14.00 (sommertid).

5.       Framsenteret AS vil ta imot pakker til postrommet som vanlig, men døren inn til postrommet vil ære åpen mellom 08.00 og 16.00. Etter bekreftelse om at pakke er ankommet postrommet må vedkommende selv hente pakken innenfor gitt tidsrom.

6.       Andre posttjenester som DHL, Tromsø budbilsentral osv. vil kontakte vedkommende som skal få pakke levert. Vedkommende må da møte postbudet selv og motta pakken.

7.       Squashhallen badstu/garderober i fram 1 og fram 2 er stengt.

8.      Møte og konferansetjenestene som leveres av Framsenteret AS vil åpne etter 25. mai med retningslinjer som er anbefalt av FHI (Maks 50 personer med 1 meters avstand.

9.       Kantina vil gjenåpne 25. mail med maks 50 personer tilstede.

10.     Renhold under Corona:

Fellesarealer/korridorer – 2 ganger i uka

Toaletter – hver dag

Kjøkken – hver dag

Kontorer – 1 gang i uka

Møterom – 2 ganger i uka

Berøringspunkter – dørhåndtak, heisnapper, adgangskontroller, gelendre ol. 1 -2 ganger daglig i alt av fellesarealer og det som vaskes daglig som toaletter og kjøkken. Ellers på bygget 2 ganger i uken.

11.    Gr. tiltak om offentlig transport skal unngås, vil det fortsatt være først til mølla prinsippet på vår parkering.

12.   Begge sykkelskur kan brukes

13.   «Gode naboer tilgang» til våre hjerterom og inn til andre institusjoner vil fortsatt være utilgjengelig og vi oppfordrer til at man kun er på sin egen arbeidsplass i arbeidstiden.

English text

For your information.

Due to the COVID-19 coronavirus, the Fram Centre has implemented measures that affect the employees of the companies located within our building.

1.       The main entrance will no longer be open between 08:00 and 16:00. Employees must, therefore, use their own access-card to enter the building.

a.      There will be a person from the Serviceteam int he building but not in reception. You will only be able to get in touch with this person by telephone 777 502 00 or 77 68 88 80

2.       Employees who are expecting guests and to meet them at the building must meet them at the entrance themselves.

3.       The reception will no longer be in operation. With regards to fire safety, each institution is responsible for recording how many guests they have in the building.

4.       ISS will deliver the mail at 08:00 which will be distributed as usual. Outgoing mail will also be collected at about 14:00.

5.       Framsenteret AS will continue to receive packages from Posten/Bring and place them in the mailroom, but the door the mailroom will only be open between 08:00 and 16:00. From 15th of May from 08:00 – 15:00.

7.       The squash hall/sauna/and all changing rooms in Fram1 and 2 will be closed.

8.       The meeting- and conference services provided by Framsenteret AS will  be in operation from the 25th of May. There will be maximum of 50 people in the same room with 1 m to your colleague.

9.       The canteen will open the 25th of May – only for 50 people at the same time.

10.     You will no longer have access to our «Hjerterom» in 3, 4, 5 and 6th floor and no longer visit other colleague in other institusjon.

11.     Both parking houses for bicycles can be used.

 

 

lignende nyheter